آموزش کاشت ناخن

آموزش تخصصی انواع کاشت ژل قالب وپودری . آموزش موادگذاری.آموزش سوهان کشی .آموزش صدف سازی آموزش کاشت با تیپ ها و هواگیری کاشت

کاشت ناخن شرق تهران

کاشت ناخن قلم. کاشت مادر .کاشت میکس . کاشت هلویی .کاشت بیبی بومر .کاشت استند گلاس .کاشت فرمر .کاشت قالب .کاشت دئال سیستم

کاشت ناخن تهرانپارس

کاشت ناخن نمازی .کاشت عقابی .کاشت فرنچ دائمی .کاشت هلویی .کاشت طلاکوب و نقره کوب .کاشت اکرلیک .کاشت خاویار

 
کاشت ناخن شرق تهران

آرایشگاه برای کاشت ناخن شرق تهران

آرایشگاه برای کاشت ناخن شرق تهران
آرایشگاه برای کاشت ناخن شرق تهران
4.7 (93.33%) 3 امتیاز s

آرایشگاه های زنانه خوب برای کاشت ناخن شرق تهران در مناطق (پیروزی – نارمک – تهرانپارس- پاسداران و هروی)

 

کاشت ناخن چیست؟

کاشت ناخن به نوعی از آرایش و زیبایی و تزیین ناخن ها گفته میشود. در این روش، با استفاده از موادگذاری بر روی صدف ناخن و ایجاد طرح های هنری با لاک و مواد و بلند کردن قد ناخن ها، باعث هرچه زیباتر شدن ناخن ها و تزیین آنها میشود که به کاشت ناخن مصنوعی هم در میان عامه مردم معروف است .

مواد کاشت ناخن با لایه نازک بر روی صدف ناخن چسبانده میشود . بعضی مواقع از تیپ کاشت ناخن برای این کار انجام میشود . قبل از موادگذاری ، برای ناخن ها یک مانیکور خشک انجام میشود و صدف ناخن، سوهان برقی و دستی سوهان کاری شده تا لایه چربی ناخن برداشته شود و بعد از طی مراحلی برای کاشت ناخن مصنوعی آماده شود . این مراحل بسیار حساس است چون اگر به درستی انجام نشود باعث بلند شدن کاشت ناخن یا کنده شدن لایه کاشت ناخن میشود .

 

کاشت ناخن خوب باید چگونه باشد؟

کاشت ناخن اگر توسط ناخن کار حرفه ای انجام شود حتما کاشت با کیفیت خوبی خواهد بود .

  • هر چه قدر کاشت ناخن نازک تر باشد کاشت ناخن خوب محسوب میشود.
  • کاشت ناخن با مواد با کیفیت و برند هم در کیفیت کاشت ناخن تاثیر دارد.
  • کاشت ناخن نباید زودتر کنده شود.
  • کاشت ناخن خوب باید سوهان کشی کمتری داشته باشد .
  • برای انجام کاشت ناخن از وسایل با کیفیت و استریل یا ضد عفونی شده استفاده شود.
  • کاشت ناخن خوب باید دارای استحکام بالایی برخوردار باشد .
  • داشتن ظرافت و زیبایی و کاشت ناخن مصنوعی از ویژگی های کاشت ناخن خوب است.

آرایشگاه خوب و کاشت ناخن خوب شرق تهران

 

انواع کاشت ناخن

کاشت ناخن در دنیا به سه روش انجام میشود که هر کدام از روش ها بنا به شرایط محیط و سلیقه مشتری و ناخن کار انجام میشود. شیوه قلم گذاری و پخش مواد و مراحل کار در این روش ها با یکدیگر متفاوت است. در بعضی موارد با افزودن زیورآلات و لوازم زینتی مخصوص ناخن، شاخه جدیدی از انواع کاشت ناخن بوجود میاد که به تعدادی از این روش ها، دیزاین ناخن گفته میشود .

انواع روش های کاشت ناخن:

  • کاشت ناخن پودری
  • کاشت ناخن ژله ای
  • کاشت قالبی

کاشت ناخن پودری

کاشت ناخن پودری که به کاشت مادر معروف است به وسیله پودر اکریلیک و لیکوئید، مواد خمیری درست میکنند و بعد از زیرسازی اصولی کاشت ناخن که به مانیکور خشک معروف است و زدن پرایمر روی ناخن ها، این مواد را روی صدف ناخن میچسبانند و طرح های هنری زیبا را با لاک یا لوازم تزیین یا برجسته کردن مواد ، روی ناخن انجام میدهند.این شیوه کاشت ناخن، پرطرفدارترین نوع کاشت ناخن در دنیا با استحکام زیاد میباشد.

بیشتر بخوانید:

کاور کردن ناخن چیست؟؟؟؟

 

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله های یکی دیگر از انواع کاشت ناخن کلاسیک میباشد. در این روش ناخن کار  با استفاده از سه لایه ژل کاشت به نام های بیلدینگ ژل، فینیشینگ ژل و تاپ شاین ، یک لایه شیشه ای زیبا برروی صدف ناخن ایجاد میکند که از نظر زیبایی نسب به کاشت پودری کلاسیک زیباتر است.

دوام این نوع از انواع کاشت ناخن در حدود 3 الی 4 هفته بوده و انجام آن در مناطق که رطوبت دارند مناسب است . در شرجی بالا این کاشت توصیه نمیشود. چون رطوبت هوا را جذب کرده و بلند میشود .

 

کاشت ناخن با قالب

کاشت ناخن با قالب، به وسیله قالب هایی با سایز طبیعی ناخن ها انجام می شود، کاشت با قالب به این صورت است که مقداری از مواد کاشت را در قالب ریخته و با مهارت روی صدف ناخن ها قرار داده میشود و پس از چند ثانیه، قالب را از مواد روی ناخن جدا میکنند. دوام و ماندگاری انواع کاشت ناخن قالبی بسیار اندک بوده و متاسفانه قابلیت بسیار زیادی در هواگیری و شکسته شدن دارند.

در این روش سرعت عمل ناخن کار بسیار بالاست و در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند ناخن های هر دو دست را بدون نیاز به سوهان کاری های مختلف کاشت کند.ناخن کاران بیشتر روش را در شب عید که مشتری زیادی دارند انجام میدهند تا در مدت زمان کوتاهی مشترهای زیادی را راه بندازند. کاشت ناخن قالبی ، کاشتی منسوخ شده است.

 

دیزاین کاشت ناخن

بعد از انجام مواد گذاری و مرتب کردن مواد روی ناخن نوبت به دیزاین کاشت ناخن میرسد . دیزاین کاشت ناخن یکی از اساسی ترین مرحله کاشت ناخن است. دیزاین کاشت ناخن خوب میتواند مشتری های زیادی را به آرایشگاه با سالن یا پیش ناخن کار بکشاند.

بعضی از آرایشگاه های زنانه یا مراکز کاشت ناخن تهران، دیزاینر های مخصوص کاشت ناخن را دارند که یه نفر موادگذاری انجام میده و نفر بعدی دین کاشت ناخن انجام میده . در زیر انواع دیزاین کاشت ناخن را برایتان آورده ایم.

 

انواع دیزاین کاشت ناخن

لنز، استیکر، نگین، فویل، ژلیش ناخن، پولک، گل خشک، اکلیل،ویتامینه، شفق قطبی، ماربل،طلاکوب،نقره کوب ،زرورق، خاویار، شوگرافکت، کروم،شاترکروم، گل رز، فرنچ، فویل و.. انواع طراحی های اروپایی

 

کاشت ناخن شرق تهران

شما هم اگر میخواهید یک کاشت ناخن خوب و حرفه ای در شرق تهران محدوده تهرانپارس و پیروزی و نارمک انجام دهید با مراکز کاشت ناخن بالا که سابقه چندین ساله دارند تماس بگیرید و یک کاشت ناخن زیبا و با کیفیت را تجربه کنید.

 

کلینیک فوق تخصصی کاشت و بهداشت ناخن مینا در شرق تهران

مدیریت مدرس بین المللی کاشت ناخن احمدی نیا

کاشت ناخن در انواع دیزاین ها و تیپ ها

 

کاشت ناخن

آموزش و خدمات کاشت ناخن

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.